ΕΙΚΟΝΕΣ

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ο τρίτος δρόμος για το ΤΕΑΠΑΣΑ και οι δύο αδιέξοδοι, του Θεόφιλου Παπαδάκη

Η σχετική τροποποίηση του περίφημου αρθ. 220 του ν. 4281/2014 για το Ταμείο των Αστυνομικών το ΤΕΑΠΑΣΑ, που αφορά τον κλάδο επικουρικής σύνταξης και συγκεκριμένα την παράταση στη λήψη απόφασης για την ένταξή μας είτε στο ΕΤΕΑ (Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης) είτε τη δημιουργία Επαγγελματικού Ταμείου ως ΝΠΙΔ.


Άποψή μας ότι και τα δύο ισοδυναμούν με ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ…

Πρέπει να βρεθεί, οπωσδήποτε, και μία τρίτη λύση για τις επικουρικές συντάξεις και ειδικά για τους νέους ασφαλισμένους με κατάταξη μετά το 1993. Θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε παραδείγματα και από άλλους κλάδους εργαζομένων, ως προς το σύστημα επικουρικής σύνταξης.

Ως νέος ασφαλισμένος εγώ θέτω το ερώτημα: Αξίζει, άραγε, να έχω κρατήσεις 3% επί των μεικτών – ακαθάριστων αποδοχών μου, για να πάρω επικουρική σύνταξη περίπου 60-80 ευρώ, με βάση τα σημερινά δεδομένα; Μήπως πρέπει να μου παρασχεθεί το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής ως προς την ασφάλισή μου, που εξάλλου αποτελεί και αναφαίρετο δικαίωμά μου;







Παπαδάκης Θεόφιλος
Γ.Γ. ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΤΥΝ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ – ΜΕΛΟΣ Σ.Κ.Α.Υ.

Πηγη : skaythess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου