ΕΙΚΟΝΕΣ

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Όλοι μαζί μπορούμε για μιά νέα αρχή...

Γράφω πρώτη φορά απόψε με αφορμή την αυριανή έναρξη των εκλογών. Εδώ δημόσια θα ήθελα να εκφράσω την αμέριστη συμπαράσταση μου στον επικεφαλής της Α.Ν/Α.Σ.Α. Συνδρεβέλη Χρήστο.

Έχω την τύχη να συνυπηρετώ μαζί του εδώ και εννέα χρόνια. Από μια μικρή υπηρεσία όπως το Α.Τ.Βάρης έχει καταφέρει να κάνει τόσα πολλά, έχει στηρίξει πολλούς συναδέλφους και ανάμεσα σ'αυτούς και εμένα!

Ελπίζω με την υποψηφιότητα μου να τον στηρίξω κι εγώ, ως μια μικρή ανταπόδοση της στηριξής του σε μένα όποτε τον χρειάστηκα! Εύχομαι τα καλύτερα στον Χρήστο και σε όλους τους υποψήφιους! Επιτέλους βλέπω κάτι να αλλάζει συνδικαλιστικά!!!

Όλοι μαζί μπορούμε !!!

ΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος, μέλος Α.Ν/Α.ΣΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου