ΕΙΚΟΝΕΣ

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Αγώνας για ένα καλύτερο αύριο..

Πριν ξεκινήσω να εκφράζω τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου, θα ήθελα να ευχαριστήσω την «οικογένεια» της Α.Ν/Α.Σ.Α., στην οποία είμαι και εγώ πλέον ισόνομο και αναπόσπαστο μέλος.

Για όσους δε με γνωρίζουν, από την ημέρα που ονομάστηκα νέος Αστυφύλακας, έως και σήμερα, υπηρετώ στα γεωγραφικά όρια της νοτιανατολικής Αττικής. Αρχικά τοποθετήθηκα στο Β’ Α.Τ. Γλυφάδας, στη συνέχεια μετατέθηκα στο Τ.Α. Γλυφάδας και τώρα υπηρετώ στην Υ.Α.Ν/Α.Α.. Όλα αυτά τα χρόνια είμαι σε μάχιμες θέσεις και αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις να προασπίσω το αίσθημα της ασφάλειας στο κοινωνικό σύνολο αλλά και να βρίσκομαι στο πλευρό όλων των συναδέλφων μου όποτε αυτοί με έχουν ανάγκη.

Επειδή τα τελευταία χρόνια πολλές Υπηρεσίες λόγω έλλειψης προσωπικού και εξοπλισμού βασίζονται στο μεράκι και στο φιλότιμο του Αστυνομικού πιστεύω πως πρέπει να δημιουργήσουμε μία ισχυρή Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής, η οποία θα πρέπει να δείχνει έμπρακτο και όχι φιλολογικό ενδιαφέρον για τον συνάδελφό μας. Οι συνάδελφοι αισθάνονται κούραση και αγανάκτηση διότι αισθάνονται πως η κοινωνία τους έχει αφήσει στο περιθώριο.

Πάνω στη βάση των προβλημάτων των συναδέλφων μας ιδρύθηκε η Α.Ν/Α.Σ.Α.. Μία όμάδα κυρίως νέων αστυνομικών, η οποία στην πορεία έγινε μία δυνατή παρέα με μοναδικό στόχο και σκοπό την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του συναδέλφου μας αλλά και την εξασφάλιση όλων των νόμιμων δικαιωμάτων του.

Συνάδελφοι, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά διότι λόγω της υπηρεσιακής μου θέσης καθημερινά γίνομαι δέκτης προβληματισμών και παραπόνων από πολλούς συναδέλφους. Για εμένα η μόνη ορατή και υλοποιήσιμη λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα είναι η Α.Ν/Α.Σ.Α. , τα μέλη της οποίας δεν αγωνίζονται για τις «καρέκλες» αλλά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να σταθούν στο πλευρό όλων μας.

Θεωρώ πως οι αγνές και οι καθαρές προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται. Η Α.Ν/Α.Σ.Α. ήρθε για να δείξει τον τρόπο αφού με καθαρούς και συγκεκριμένους σκοπούς ήρθε για  να συστηθεί και να παραμείνει.

Τα μέλη της Α.Ν/Α.Σ.Α. δεν κρατάμε το μαγικό ραβδί για να αλλάξουμε τα πάντα από τη μια στιγμή στην άλλη. Έχουμε όμως όρεξη και μεράκι για να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

Γι’ αυτό πρέπει να μείνουμε ενωμένοι, στο πλευρό του συναδέλφου μας και αν μεταβούμε στις 07 και 08 /10 στις έδρες των δύο Διευθύνσεων (Δ.Α.Ν/Α.Α. και Αερολιμένα) για να εκφράσουμε με την ψήφο μας την προτίμησή μας για το μέλλον μας.

Όλοι μαζί μπορούμε !!!


ΧΑΝΗΣ Γεώργιος, μέλος Α.Ν/Α.Σ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου