ΕΙΚΟΝΕΣ

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Είμαι αστυνομικός και ξέρεις τι σημαίνει αυτό;

Στον απόηχο της πρόσφατης απώλειας του 33 χρονου πυροσβέστη , εντοπίσαμε σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης μία ενδιαφέρουσα άποψη την οποία και δημοσιεύουμε:


Είμαι 32 χρονών και είμαι αστυνομικός….

Και έχεις τόσο δίκιο…όλη μέρα στην δουλειά μου κάθομαι….περνάμε τα 8ωρα χωρίς να κάνουμε τίποτα…Δε ξέρω αν σκέφτηκες πότε…ότι ένα 8ωρο που θα χρειαστεί να δουλέψω μπορεί να είναι αρκετό για να σου σώσω την ζωή…

δεν ξέρω αν σκέφτηκες ποτέ πως ένα 8ωρο δουλειάς μπορεί να είναι αρκετό για μένα για να χάσω την ζωή μου στην προσπάθεια μου να σώσω τη δική σου.

.Δεν ξέρω αν σκέφτηκες ποτέ πόσο μα πόσο χαρούμενοι είμαστε όταν περνάει ένα 8ωρο που να μην χρειαστεί να δουλέψουμε…..

δεν ξέρω αν σκέφτηκες ποτέ,πως δουλεύω για εμάς, σημαίνει να είμαστε δίπλα σου και να παλεύουμε για να σώσουμε την περιουσία σου….

δεν ξέρω αν σκέφτηκες ποτέ,πως δουλεύω για εμάς σημαίνει, παλεύουμε ρισκάροντας τη ΖΩΗ μας για να σώσουμε την δική σου…την οικογένεια σου…τους ανθρώπους που αγαπάς……

Είμαι αστυνομικός και ξέρεις τι σημαίνει αυτό….

πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για εσένα….

στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ 8ωρο που ίσως χρειαστεί να δουλέψω σε όλη μου τη ζωή…και ας είναι το τελευταίο….

Πηγή : policeonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου