ΕΙΚΟΝΕΣ

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Αστυνομικός της Ο.Π.Κ.Ε. κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Ακόμη μια εξαιρετική εμφάνιση που συνοδεύτηκε και από το χρυσό μετάλλιο πραγματοποίησε ο Χρήστος Παπαστεργίου, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή στο Brazilian Jiujiutsu για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στους αγώνες που έγιναν το σαββατοκύριακο στην Αθήνα.


Ο Ροδίτης αθλητής, ο οποίος υπηρετεί τα σώματα ασφαλείας στο τμήμα της ΟΠΚΕ Ρόδου, δεν άφησε περιθώρια στους αντιπάλους του και πραγματοποιώντας εκπληκτικούς αγώνες έφτασε μέχρι την κατάκτηση της πρωτιάς και του χρυσού μεταλλίου. 

Ο ίδιος, με ανάρτηση του στο facebook, ευχαρίστησε όσους τον βοήθησαν σε αυτή την επιτυχία:

«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας και τα συγχαρητήρια που μου δώσατε. Ήταν μια μοναδική στιγμή και εμπειρία για εμένα καθώς για 2η φορά κατάφερα να κατακτήσω την 1η θέση στους πανελλήνιους αγώνες του Brazilian jiu jitsu. Μεγαλύτερη όμως ικανοποίηση νιώθω που παίρνω το Χρυσό μαζί μου πίσω στο σπίτι και μοιράζομαι αυτές τις στιγμές με ανθρώπους που με βοήθησαν να φτάσω ως εδώ και δεν είναι λαλλοι από τους προπονητές μου Αντώνη Παππά, Χρήστο Κελλετζιάν και Πάχο Τσαγκάρη, καθώς και όλα τα παιδιά από την ακαδημία Rhodes Knights Brazilian Jiujitsu academy, που όλοι μαζί δουλέψαμε σκληρά και ιδρώσαμε. Μεγαλύτερη αξία βέβαια από το χρυσό μετάλλιο, έχει το γεγονός ότι έχω γνωρίσει όλα αυτά τα παιδιά μέσω του αθλήματος και της καταπληκτικής μας ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη δύναμη που μου έδωσαν, καθώς και τον σπόνσορα μου κ. Ντογάν από την εταιρεία ΑΓΝΟΓΑΛ».

πηγή: policenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου