ΕΙΚΟΝΕΣ

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ζήλος για το λειτούργημα... ψυχή στον αγώνα! - Οι Εργασίες και το ψήφισμα του 24ου Πανελλαδικού συνεδρίου της Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2014
Αρ. Πρωτ.: 701/8/15ιστ


ΕΡΓΑΣΙΕΣ 24ου ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Ολοκληρώθηκαν χθες 27/11/2014 οι τριήμερες εργασίες του 24ου Πανελλαδικού Συνεδρίου της Ομοσπονδίας μας, με τη συμμετοχή 427 αντιπροσώπων – εκλεγμένων το προηγούμενο διάστημα από τις Γενικές Συνελεύσεις- των 58 Πρωτοβαθμίων Οργανώσεών μας.

Κεντρικό σύνθημα του συνεδρίου, «Η απάντηση στην ασφαλιστική ανασφάλεια: Ζήλος για το λειτούργημα ... Ψυχή στον αγώνα! Απαιτούμε ρήτρα αξιοπρέπειας – Συντελεστή διαβίωσης».




Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ήταν τα ακόλουθα:

1. Διοικητικός Απολογισμός- Οικονομικός Απολογισμός– Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής- Προϋπολογισμός

2. Απόφαση ΣτΕ- Αποκατάσταση μισθολογικών αδικιών- περικοπών

3. ΤΕΑΠΑΣΑ- Εξελίξεις- Ασφαλιστικά Ταμεία της ΕΛ.ΑΣ.

4. Αναδιοργάνωση ΕΛ.ΑΣ.- Εκπαίδευση- Κώδικας Μεταθέσεων

5. Υγιεινή και ασφάλεια

6. Λοιπά θέματα - Προτάσεις Συνέδρων.

1. Μετά την παρουσίαση του διοικητικού και οικονομικού απολογισμού, καθώς και της Έκθεσης της Εξελεγκτικής Επιτροπής και τις τοποθετήσεις των συνέδρων για τα πεπραγμένα του Διοικητικού Συμβουλίου, ακολούθησε μυστική ψηφοφορία και η υπερψήφισή τους.

2. Η υπ' αριθμ. 2194/2014 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ η οποία υποχρεώνει το Υπουργείο Οικονομικών να αποκαταστήσει πλήρως τις μισθολογικές αδικίες που είχαμε υποστεί με τον μνημονιακό νόμο 4093/2012, συνιστά ιστορική επιτυχία του συνδικαλιστικού μας κινήματος καθώς απέδειξε για μια ακόμα φορά –σε πείσμα όσων δεν πιστεύουν στη δυναμική και στην αποτελεσματικότητά μας- ότι κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος. Χαμένος είναι μόνο ο αγώνας που δεν δίνεται. Γι' αυτό απαιτούμε και διεκδικούμε περαιτέρω με κάθε ένδικο και μη μέσο (αγωγές, προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων Ανθρώπου κλπ), την πλήρη συμμόρφωση της κυβέρνησης στις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Η απόφαση της Κυβέρνησης να ζητήσει και να πάρει αναβολή για τις 9/12/2014 η συνεδρίαση της Επιτροπής Συμμόρφωσης που επρόκειτο να γίνει σήμερα, δεν προκαλεί εφησυχασμό, αντιθέτως ενεργοποιεί και επιβάλλει την περαιτέρω αγωνιστική ετοιμότητά μας. Ταυτόχρονα οφείλουμε να μην επαναπαυόμαστε όσον αφορά το θέμα του μισθολογίου, δεδομένου ότι έχει δει το φως της δημοσιότητας σχέδιο μισθολογίου που έχει συνταχθεί ερήμην μας στο πλαίσιο των απαιτήσεων της τρόικας. Η αναγνώριση της επικινδυνότητας της εργασίας, αποτελεί επίσης βασικό αίτημά μας.

3. Το κυρίαρχο αίτημα του συνεδρίου μας για την θωράκιση - διάσωση του ΤΕΑΠΑΣΑ, κόντρα στην ασφαλιστική ανασφάλεια που επέφερε στην αστυνομική οικογένεια αιφνιδιαστικά φέτος τον Αύγουστο η κυβέρνηση, εποφθαλμιώντας τα αποθεματικά του (περίπου 280 εκατομμύρια ευρώ σήμερα) και ψηφίζοντας, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες τόσο ημών όσο και των κομμάτων της Αντιπολίτευσης, το άρθρο 220 του νόμου 4281/2014, θα συνεχίσει να αποτελεί πρώτης προτεραιότητας αίτημα και ο αγώνας μας για την ικανοποίησή του, κανόνα ζωής. Στο συνέδριο αναδείχθηκαν οι τεράστιες ευθύνες της Κυβέρνησης και όσων ψήφισαν το συγκεκριμένο άρθρο, μετακυλώντας τις δικές τους ευθύνες στο συνδικαλιστικό μας κίνημα, και μάλιστα εκβιάζοντάς το να διαλέξει «αν θα αυτοκτονήσει ή αν θα αναμένει να το σκοτώσουν» ... μαζί με το ΤΕΑΠΑΣΑ!

Από τις εισηγήσεις, τις αναλογιστικές μελέτες που παρουσιάστηκαν από τους ειδικούς επιστήμονες, και κυρίως, από την κραυγή αγωνίας της συντριπτικής πλειοψηφίας των συνέδρων, προκύπτει ότι στην παρούσα φάση δεν προκρίνεται ως συμφέρουσα λύση ούτε η ένταξη του ΤΕΑΠΑΣΑ στο ελλειμματικό ΕΤΕΑ ούτε η υποχρεωτική ένταξη των ασφαλισμένων ενός κρατικού οργανισμού, όπως είναι η Ελληνική Αστυνομία, σε Επαγγελματικά Ταμεία (ΝΠΙΔ) που σημειωτέον έχουν ως βάση ύπαρξής τους τον ιδιωτικό τομέα και την προαιρετικότητα της ασφάλισης, λόγω των κινδύνων που περικλείουν τα επενδυτικά τους προγράμματα κλπ. Προκαλεί δε ερωτηματικά η σύνθεση των διοικήσεών τους χωρίς εκπροσώπηση του συνδικαλιστικού κινήματος, ακόμα κι αν αυτό αναλάμβανε την ευθύνη και εισηγείτο την μετατροπή του ΤΕΑΠΑΣΑ σε ΤΕΑ (ΝΠΙΔ), μη λαμβάνοντας υπόψη την παραδοχή των μελετητών ότι μια τέτοια εξέλιξη θα επιφέρει άμεσα μειώσεις της τάξεως του 42% έως 50%.

Επίσης, τονίστηκε ότι όχι μόνο δεν παρέχονται ρήτρες αξιοπρέπειας και συντελεστές διαβίωσης –κυρίαρχο αίτημά μας- τόσο με τη μια όσο και με την άλλη εκδοχή του άρθρου 220 (ήδη συζητείται η ένταξη του ήδη ελλειμματικού ΕΤΕΑ στο ΙΚΑ), αλλά το κυριότερο, δεν διαθέτουμε ακόμα τα δεδομένα εκείνα που θα μας οδηγούν στην εξαγωγή μη επιζήμιων για το Ταμείο μας αποφάσεων.

Προς τούτο, αποφασίστηκε η ενδυνάμωση του αγώνα μας με κυρίαρχο αίτημα προς την κυβέρνηση και όλα τα πολιτικά κόμματα, την άμεση κατάργηση του απαράδεκτου άρθρου 220 του νόμου 4281/2014. Απαιτούμε να δοθεί άνετος χρόνος –τουλάχιστον εξαμήνου- στα όργανα του συνδικαλιστικού μας κινήματος (όπως έχει δοθεί άλλωστε για άλλα ταμεία) να εξετάσουν προσεχτικά και όχι βεβιασμένα όλα τα δεδομένα και αφού ενημερωθούν όλοι ανεξαιρέτως οι ασφαλισμένοι του ΤΕΑΠΑΣΑ, μέσω Γενικών Συνελεύσεων των Πρωτοβαθμίων Οργανώσεών μας, να εξεταστεί η δυνατότητα θεσμοθέτησης ενός νέου ασφαλιστικού πυλώνα Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων. Ήδη, ο ίδιος ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλειος Κικίλιας, όσο και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και επίτιμος Πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, έχουν ήδη τοποθετηθεί θετικά για αυτήν την πρόταση. Εναπόκειται δε ειδικά στον κ. Υπουργό, μετά από απαντητικό προς εμάς έγγραφο του υπουργείου Εργασίας (υπ' αριθμ. Φ.80000/39755/Δ15.888 από 6/11/2014), να αναλάβει άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία για το μείζονος σημασίας αίτημά μας, καταθέτοντας σχετική τροπολογία στη Βουλή, που να ψηφιστεί με τον Προϋπολογισμό έτους 2015, προστατεύοντας και το Σώμα και το συνδικαλιστικό μας κίνημα από βλαπτικές περιπέτειες.

Τονίστηκε, εξάλλου, ότι αρνούμαστε να απεμπολήσουμε τα συνταγματικά μας δικαιώματα για κοινωνική πρόνοια και ασφάλιση, στο όνομα των ελλειμμάτων, -πράγμα που εμμέσως πλην σαφώς θίγεται και στο διατακτικό της ιστορικής απόφασης του ΣτΕ για την αποκατάσταση των μισθολογίων- όταν και η προτεινόμενη «εξυγιαντική λύση» των επαγγελματικών ταμείων, αποδεδειγμένα δεν έχει τύχει αποδοχής στη χώρα μας, ακριβώς επειδή δεν παρέχει καμία εγγύηση ότι οι επόμενες γενιές συναδέλφων θα εξασφαλίσουν αξιοπρεπείς συντάξεις. Είναι ανεπίτρεπτο να υποχρεώνει η Κυβέρνηση ένα αυτοτελές ταμείο, όπως είναι το ΤΕΑΠΑΣΑ να αυτοκαταργηθεί, παραβλέποντας και τη ληστεία των αποθεματικών του, μέσω PSI. Τριακόσια εξήντα εκατομμύρια (360 εκ.) ευρώ κόστισε το «κούρεμα», σύμφωνα με τον Πρόεδρό του, Ταξίαρχο κ. Παναγιώτη Δρακάκη, υπόθεση όμως που για μας δεν είναι χαμένη, όπως τονίστηκε και από τον εργατολόγο κ. Γιώργο Ρωμανιά, ο οποίος επέστησε την προσοχή του συνδικαλιστικού μας κινήματος στην «ανωμαλία» που συνιστά η ψήφιση του άρθρου 220 σε σχέση με άλλες υφιστάμενες νομοθετικές ρυθμίσεις (άρθρο 7 νόμος 3029/12 για τα Επαγγελματικά Ταμεία). Εξ αρχής, άλλωστε, η ίδια η Έκθεση του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής που το συνόδευε, είχε επισημάνει ότι πάσχει και συνταγματικά.

4. Ευρέως απασχόλησαν επίσης το συνέδριο τα θέματα της Αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών, της Εκπαίδευσης και του Κώδικα Μεταθέσεων. Αναδείχθηκαν οι ευθύνες της προηγούμενης Ηγεσίας και ζητήθηκε από την ενεστώσα -φυσική και πολιτική-, να επιταχύνει το βηματισμό της για μεταρρυθμιστικές αλλαγές, όπως επιτάσσουν οι καιροί. Ιδιαίτερης σημασίας εισηγήσεις για τα θέματα της εκπαίδευσης έγιναν από τον εγκληματολόγο κ. Ιωάννη Πανούση, τον Διευθυντή Αστυνομικής Ακαδημίας Υποστράτηγο κ. Κοντογιάννη και τον Τμηματάρχη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Μελετών Αστυνομικό Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ρωμαϊδη.

5. Στο πλαίσιο των δράσεών μας για την πιστή εφαρμογή των Κανόνων Υγιεινής και Ασφάλειας έγινε παρουσίαση του θέματος Πρόληψη και αντιμετώπιση μολυσματικών ασθενειών από την πρόεδρο του ΚΕΕΛΠΝΟ κα Τζένη Κρεμαστινού, ενώ καταγράφηκαν αιτήματα που διαλαμβάνονται στο Ψήφισμα.

6. Με τις τοποθετήσεις των συνέδρων εκφράστηκε έντονα η ανησυχία για την προοπτική του συνδικαλιστικού μας κινήματος, δεδομένου ότι με την λειτουργία των παρατάξεων (νόμος 3938/2011) έχουν διαμορφωθεί νέα δεδομένα, ενώ είναι γνωστό ότι η τρόικα απαιτεί την ανατροπή του βασικού νόμου 1264/82 για τη λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος της χώρας. Προκειμένου να αυξηθεί η συμμετοχική δράση των απλών μελών στα σωματεία και συνολικά στις δραστηριότητες της Ομοσπονδίας, διαφυλάττοντας την αγωνιστική μας στρατηγική με σύμμαχό μας πάντα την ελληνική κοινωνία, επιβάλλεται η συνέχιση του διαλόγου και της υποβολής προτάσεων για την επικαιροποίηση – αναμόρφωση με βάση τα σύγχρονα δεδομένα, του Κώδικα Επαγγελματικής, Συνδικαλιστικής, Αστυνομικής Δεοντολογίας που είχε εγκριθεί το Μάρτιο του 2000 από το 11ο πανελλαδικό μας συνέδριο. Να ενισχύσουμε τη δημοκρατική μας λειτουργία ακόμα περισσότερο, συσπειρώνοντας και πείθοντας πολύ περισσότερες δυνάμεις με πρωταγωνιστές τις νέες γενιές των συναδέλφων μας, να ενδυναμώσουν το κοινό μας μέτωπο απέναντι σε κάθε απόφαση της πολιτείας όταν φαλκιδεύονται τα δικαιώματά μας, προκαλείται ανασφάλεια και υπονομεύεται το μέλλον της Ελληνικής Αστυνομίας.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Β. Κικίλιας, ο Γ.Γ Δημόσιας Τάξης κ. Αθ. Ανδρεουλάκος, ο Γ.Γ. του Υπουργείου Δικαιοσύνης κ. Α. Τσιγκρής, ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Δ. Τσακνάκης, ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Δ. Κυριαζίδης, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Δ. Τσουκαλάς και Αλ. Μητρόπουλος, η βουλευτής των ΑΝΕΛ κα Έλενα Κουντουρά, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Δήμος Γόγολος, ο εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ κ. Β. Μαστρογιάννης, ο εκπρόσωπος του κόμματος «Ποτάμι» κ. Γ. Γεωργάτος, η εκπρόσωπος της Περιφέρειας Αττικής κα Αιμ. Τζίβα, εκ μέρους της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ ο κ. Ερμής Κασσές, ο Δήμαρχος Στυλίδας κ. Απ. Γκλέτσος και οι Πρόεδροι της ΠΟΑΞΙΑ κ. Ι. Κατσιαμάκας, της ΠΟΕΥΠΣ κ. Δ. Σταθόπουλος, της ΠΕΑΛΣ. κ. Δ. Σαϊτάκης, της ΠΟΑΑΣΑ κ. Ευ. Χριστακόπουλος, της ΠΟΠΠ Υπουργείου Δημόσιας Τάξης κ. Ευ. Μαλακάτας, του Ελληνικού Τμήματος ΙΡΑ κ. Ι. Καραπατάκης και ο Πρόεδρος του ΤΕΑΕΤΔΕΑΠΛ κ. Ν. Μαρούντας.





ΨΗΦΙΣΜΑ 24ου ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Αθήνα 25, 26 & 27 Νοεμβρίου 2014

Η απάντηση στην ασφαλιστική ανασφάλεια:
Ζήλος για το λειτούργημα... ψυχή στον αγώνα!
Απαιτούμε ρήτρα αξιοπρέπειας & συντελεστή διαβίωσης...

Εμείς οι σύνεδροι του 24ου Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, εκπροσωπώντας το σύνολο σχεδόν των Αστυνομικών της Χώρας, μετά από τις τριήμερες εργασίες του συνεδρίου μας, κατά τις οποίες εγκρίναμε τον Διοικητικό και τον Οικονομικό Απολογισμό του Διοικητικού Συμβουλίου, εκδίδουμε το παρόν Ψήφισμα, που περιλαμβάνει συγκεκριμένες, δεσμευτικές αναφορές και εξειδικευμένα αιτήματα, ως πλαίσιο δράσης του συνδικαλιστικού μας κινήματος.

Στο διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο συνέδριό μας, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την προσκόλληση των κυβερνώντων στο καθεστώς των Μνημονίων, πετύχαμε αξιοπρόσεχτα αποτελέσματα, που μας ενθαρρύνουν να αγωνιστούμε ακόμα πιο δυναμικά και πιο αποτελεσματικά για να βάλλουμε οριστικά φρένο τόσο στην υποτίμηση του βιοτικού μας επιπέδου όσο και στην απαξίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς την ελληνική κοινωνία.

  Δηλώνουμε λοιπόν ότι:

1. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για τη θωράκιση του αστυνομικού λειτουργήματος όχι μόνο για να εξαλείψουμε τις τραγικές απώλειες συναδέλφων μας, αλλά και για να αποδείξουμε ότι ως Έλληνες μπορούμε να έχουμε μια σύγχρονη, δίκαιη, δημοκρατική και αποτελεσματική αστυνομία που δεν θα έχει σε τίποτε να ζηλέψει αστυνομίες άλλων χωρών.

2. Αναγκαία προϋπόθεση, όμως, για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, είναι η πολιτεία να αντιμετωπίσει σοβαρά τις προτάσεις μας, απαντώντας καταρχήν στο καίριο ερώτημα «τι αστυνομία θέλουμε και για τι τη θέλουμε». Όσο αποφεύγει το πολιτικό σύστημα να δώσει καθαρές απαντήσεις, άλλο τόσο θα διαιωνίζονται αρνητικά φαινόμενα και θα συντηρείται το χάσμα μεταξύ αστυνομίας και κοινωνίας, με αποτέλεσμα να μην απελευθερώνονται οι δυνάμεις εκείνες, που υπάρχουν και θέλουν, ενώ δεν μπορούν σήμερα, να στηρίξουν πραγματικά το κοινωνικό μας έργο επ' ωφελεία της ελληνικής κοινωνίας. Επίσης, όσο αντιμετωπίζει την πολιτική στον τομέα δημόσιας τάξης με δογματισμούς και οικονομικές περικοπές και όχι ως μια εθνική υπόθεση έξω από κομματικές σκοπιμότητες, κάθε προσπάθειά μας αναπόφευκτα θα φαλκιδεύεται. Επιτέλους, ας πουν οι κυβερνώντες ένα μεγάλο ΟΧΙ στην «τρόικα» εξαιρώντας την Ελληνική Αστυνομία από τις επώδυνες και επιζήμιες περικοπές του Οικονομικού της Προϋπολογισμού.

3. Το σύνθημα του συνεδρίου μας «Ζήλος για το λειτούργημα... ψυχή στον αγώνα! Απαιτούμε ρήτρα αξιοπρέπειας & συντελεστή διαβίωσης», εκφράζει τον διακαή μας πόθο να προσφέρουμε στην πατρίδα μας ως επαγγελματίες αστυνομικοί, απαλλαγμένοι από κάθε μορφή ανασφάλειας και δουλείας. Γι' αυτό απαιτούμε από την πολιτεία τη χάραξη μιας πολιτικής που θα δημιουργεί «ζώνες ασφαλείας» γύρω από τους συναδέλφους μας

α) χωρίς το άγχος της καθημερινότητας, που απορρέει από την εργασιακή ανασφάλεια και τις συνθήκες φτωχοποίησης του ίδιου και της οικογένειάς του,

β) με εχέγγυα λειτουργίας και όρους βιώσιμης προοπτικής όλων των υπηρεσιών και των υποδομών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ασφαλιστικού συστήματος του ανθρώπινου δυναμικού, της Ελληνικής Αστυνομίας.

4. Τονίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι όπως δεν πέσαμε μέχρι σήμερα στην παγίδα της ηττοπάθειας και της εσωστρέφειας, το ίδιο θα πράξουμε και στο μέλλον, επαγρυπνώντας για τις συνδικαλιστικές μας κατακτήσεις, για τις δημοκρατικές μας αρχές και για αυτή ακόμα την ακηδεμόνευτη και ακομμάτιστη λειτουργία του συνδικαλιστικού μας κινήματος. Σεβόμενοι τις διατάξεις του καταστατικού λειτουργίας μας και τον Κώδικα συνδικαλιστικής μας δεοντολογίας, που οφείλουμε να επικαιροποιήσουμε-αναμορφώσουμε ώστε να συμβαδίζει με τα σύγχρονα δεδομένα, τονίζουμε ότι θεωρούμε προσβολή για το συνδικαλιστικό μας κίνημα τυχόν απόπειρα κατάργησης του ιδρυτικού νόμου των συνδικάτων-του Νόμου 1264, βάσει του οποίου λειτουργούν όλα τα συνδικάτα από το 1982 και η ΠΟΑΣΥ από το 1989 και στη συνέχεια με το Νόμο 2265/94, όπως τροποποιήθηκε αυτός με το άρθρο 18 του Νόμου 3938/2011.

Τούτων δοθέντων, καλούμε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, ακολουθώντας τη δοκιμασμένη, ασυμβίβαστη και ακηδεμόνευτη στρατηγική του αγώνα με κάθε πρόσφορο μέσο, να συνεχίσει με πνεύμα ενότητας και σύμπνοιας να διεκδικεί συντεταγμένα και αποφασιστικά με όλες τις συνδικαλιστικές μας δυνάμεις και όπου αυτό απαιτείται σε κοινό μέτωπο με τις άλλες Ομοσπονδίες των Σωμάτων Ασφαλείας, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Ενώσεων των συνταξιούχων συναδέλφων μας, την άμεση ικανοποίηση των κυρίαρχων αιτημάτων μας, όπως τα συνδιαμορφώσαμε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, ήτοι:

Α΄ ΘΕΣΜΙΚΑ

1. Αναθεώρηση του άρθρου 23 του Συντάγματος και απάλειψη του απόλυτου περιορισμού για το δικαίωμα της απεργίας στους Αστυνομικούς. Η Ελληνική Αστυνομία είναι ένοπλο σώμα και διέπεται από ειδικούς νόμους και κανονισμούς λειτουργίας, ως πολιτικό και όχι στρατιωτικό σώμα. Διεκδικούμε τον εκδημοκρατισμό του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της Ελληνικής Αστυνομίας, επαγρυπνούμε για να μην περάσουν οι οπισθοδρομικές προτάσεις της τρόικας, αναφορικά με τον βασικό συνδικαλιστικό νόμο 1264/82 που διέπει ολόκληρο το συνδικαλιστικό κίνημα της Χώρας.

2. Αναγνώριση της επικινδυνότητας του επαγγέλματος και θωράκιση του λειτουργήματός μας με την έμπρακτη διασφάλιση της αβλαβούς για το αστυνομικό προσωπικό εκτέλεσης των καθηκόντων του. Η απαρέγκλιτη εφαρμογή του Π.Δ. 45/2008 περί Υγιεινής και Ασφάλειας πρέπει να γίνει καθημερινή υπόθεση του συνδικαλιστικού μας κινήματος με αυτοψίες, ελέγχους και παραστάσεις διαμαρτυρίας όταν τα κακώς κείμενα δεν διορθώνονται. Το συνεχιζόμενο φαινόμενο των απωλειών συναδέλφων μας, δεν τιμά κανέναν μας. Η πολιτεία οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της, αναβαθμίζοντας την ιατρική περίθαλψη του αστυνομικού προσωπικού με προσλήψεις ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων και ψυχολόγων στα υπηρεσιακά ιατρεία, με προσλήψεις Ιατρών εργασίας στις Υπηρεσίες κλπ.

3. Άρση της μνημονιακής δέσμευσης για «πάγωμα» των προσλήψεων στην Αστυνομική Ακαδημία έως το 2016 και άμεση λειτουργία των Σχολών με τους ήδη επιτυχόντες. Προκήρυξη θέσεων εισαγωγής στην Ελληνική Αστυνομία, ανάλογα με τις ανάγκες του Σώματος και με μοναδικό τρόπο εισαγωγής στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας, το θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας.

Άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας της Αστυνομικής Σχολής της Ξάνθης όπως τούτο πραγματοποιήθηκε με την Σχολή Αστυφυλάκων Κομοτηνής, με την άμεση μεταφορά σε άλλο χώρο των κρατουμένων, παρανόμων μεταναστών και λειτουργία των Σχολών, ως Ανώτερων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

4. Μεταρρύθμιση της Ελληνικής Αστυνομίας ως προϊόν ουσιαστικού διαλόγου με τους συνδικαλιστικούς, επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς, αλλά και μέσω της ουσιαστικής συμβολής μιας διακομματικής επιτροπής του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που θα περιλαμβάνει:

α) Αναδιάρθρωση Υπηρεσιών – με όρους κοινωνίας και όχι με όρους μνημονίου και που θα επαναφέρει τις 6.700 οργανικές θέσεις που καταργήθηκαν με τον νόμο 4249/14, χωρίς κριτήριο εντοπιότητας.

β) Αναβάθμιση – Επανακαθορισμό του συστήματος εκπαίδευσης –μετεκπαίδευσης, εξειδίκευσης και δια βίου εκπαίδευσης. Διαβάθμιση – αντιστοίχιση των Σχολών της ΕΛ.ΑΣ. με Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. και ίδρυση Αστυνομικού Πανεπιστημίου. Αναβάθμιση της εκπαίδευσης των Δοκίμων των Σχολών της ΕΛ.ΑΣ., ώστε να παρέχεται ουσιαστική εκπαίδευση, με κύριο προσανατολισμό την πλήρη επαγγελματική κατάρτισή τους και όχι να χρησιμοποιούνται για εκτέλεση πραγματικής υπηρεσίας, με μισθό κατά πολύ μικρότερο ακόμα και από αυτού του ανειδίκευτου εργάτη. Αναπροσαρμογή του περιεχομένου της εκπαίδευσης στις σύγχρονες αστυνομικές ανάγκες και διαφανές σύστημα αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως π.χ. άρση της στέρησης του δικαιώματος αναβαθμολόγησης των γραπτών. Εισαγωγή μαθήματος στοιχείων συνδικαλιστικής ιστορίας, οργάνωσης και λειτουργίας.

γ) Αναθεώρηση ισχύοντος συστήματος κρίσεων-προαγωγών, επιλογή αρχηγού με διαφανή κριτήρια από κοινοβουλευτική επιτροπή και υπηρεσιακή εξέλιξη των Αστυνομικών με ένα αξιοκρατικό, αδιάβλητο και δίκαιο σύστημα. Συμμετοχή εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργανώσεων σε όλα τα συμβούλια που αφορούν το αστυνομικό προσωπικό.

δ) Επαναπροσδιορισμό του ρόλου της Ελληνικής Αστυνομίας και απαλλαγή αυτής από τα ξένα προς την αποστολή της έργα. Εξορθολογισμός της λειτουργίας και των προτεραιοτήτων των Υπηρεσιών και εναρμόνισή τους με τις πραγματικές και ουσιαστικές ανάγκες των μάχιμων Αστυνομικών για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, την πάταξη της γραφειοκρατίας και την εξάλειψη της νοοτροπίας του «μεταθέτειν την ευθύνη αλλού», που αλλοιώνει και φαλκιδεύει την κύρια αποστολή του Σώματος. Ουσιαστικός κοινοβουλευτικός έλεγχος των δραστηριοτήτων των αστυνομικών υπηρεσιών ώστε να αρθούν οι καχυποψίες, να περιοριστούν οι εξωθεσμικές παρεμβάσεις και να αποκτήσει το αστυνομικό οικοδόμημα τη θέση που του αξίζει στις συνειδήσεις των συμπολιτών μας.

ε) Λογοδοσία της διοίκησης και θέσπιση πειθαρχικών μέτρων σε περίπτωση αυθαιρεσίας εκείνων που έχουν την ευθύνη αλλά δεν εφαρμόζουν τη νομοθεσία και τους κανονισμούς (υγιεινή και ασφάλεια του αστυνομικού προσωπικού, έκδοση υπηρεσίας σε εβδομαδιαία βάση κλπ). Ο νέος θεσμός του Συνηγόρου του Αστυνομικού πρέπει να αναβαθμιστεί και προς αυτήν την κατεύθυνση.

5. Αναμόρφωση του Κώδικα Μεταθέσεων, ώστε να αντιμετωπιστεί η «επιτηδειότητα», κλείνοντας τα «παραθυράκια» ορισμένων διατάξεων. Να απαλειφθούν οι διακρίσεις, να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα και η δικαιοσύνη του θεσμικού πλαισίου κατά την εφαρμογή του και να εξασφαλιστεί η προοπτική μετακίνησης στον τόπο συμφερόντων, για το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού.

6. Καταγγέλλουμε την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας. Πλήρης διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας από αυτές της Ελληνικής Αστυνομίας. Αποκλειστική άσκηση αυτών μόνο από τους πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς και όχι από Αστυνομικούς.

7. Άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων στα Κέντρα κράτησης παράνομων μεταναστών και σε ό,τι αφορά τις συνεχείς μετακινήσεις του προσωπικού και την ασφαλή φύλαξή τους. Ενίσχυση και θωράκιση των συνόρων με σύγχρονα υλικοτεχνικά μέσα και εξοπλισμό υπό το πρίσμα μιας αποφασιστικής για το θέμα εξωτερικής πολιτικής. Αναθεώρηση των Συνθηκών του Δουβλίνου, που έχουν μετατρέψει τη Χώρα μας σε «αποθήκη ψυχών». Όχι αστυνομικά κρατητήρια – φυλακές. Σεβασμός των ανθρωπινών δικαιωμάτων των κρατουμένων με την:

- άμεση εξάλειψη του ανεπίτρεπτου φαινομένου της μακροχρόνιας κράτησης κρατουμένων στα αστυνομικά κρατητήρια. Απαρέγκλιτη εφαρμογή των σχετικών κανονισμών και διαταγμάτων.

- άμεση εξάλειψη της κράτησης υπεράριθμων κρατουμένων στα αστυνομικά κρατητήρια και αντιστοίχισή τους με την προβλεπόμενη χωρητικότητα του εκάστοτε χώρου κράτησης.

- άμεση εξάλειψη του φαινομένου κρατητηρίων που δεν πληρούν τους ασφαλείς όρους κράτησης και όρους υγιεινής, σύμφωνα με τους κανονισμούς.

8. Άρση της εφαρμογής του μέτρου της αυτοδίκαιης αργίας (Ν.4093/2012) στο αστυνομικό προσωπικό το οποίο διέπεται από καθεστώς ιδιαίτερης πειθαρχικής διαδικασίας.

9. Θέσπιση ενός σύγχρονου βαθμολογίου για το αστυνομικό προσωπικό. Άμεση ρύθμιση της αδικίας που υφίστανται Ανθυπαστυνόμοι με προαγωγές νεοτέρων τους στο βαθμό του Υπαστυνόμου Β΄.

10. Εντατικοποίηση και αύξηση των σεμιναρίων αυτοάμυνας-αυτοπροστασίας, ειδικά σε ό,τι αφορά την ερμηνεία και πρακτική εφαρμογή του Νόμου 3169/2003 «Οπλοφορία, χρήση πυροβόλων όπλων από Αστυνομικούς, εκπαίδευσή τους σε αυτά και άλλες διατάξεις» και ίδρυση- λειτουργία των επιβαλλόμενων απ' αυτόν σκοπευτηρίων, σε κάθε έδρα Αστυνομικής Διεύθυνσης, παράλληλα με την εμπέδωση των διατάξεων του νέου αυτού νομικού πλαισίου σ' ό,τι αφορά τη χρήση των όπλων.

11. Διασφάλιση των μεταγωγών σύμφωνα με τους κανονισμούς και ιδιαίτερα αυτών που πραγματοποιούνται από και προς τις νησιωτικές περιοχές. Άμεση εξάλειψη των οξύτατων προβλημάτων των μεταγωγών αυτών με την πρόβλεψη ασφαλών χώρων κράτησης στα επιβατικά πλοία και την υλοποίηση-εφαρμογή των κανόνων για τη διασφάλιση των συνοδών Αστυνομικών.

12. Άμεση κοστολόγηση της μετακίνησης αστυνομικών δυνάμεων για αθλητικά ή άλλα μέτρα και δημόσια ανάρτηση του κόστους στο πρόγραμμα «Διαύγεια», ώστε να σταματήσει η άμετρη κατασπατάληση δυνάμεων σ' αυτόν τον τομέα. Σ' ό,τι αφορά τις αθλητικές συναντήσεις, μετακύλιση αυτού του κόστους στις ιδιωτικές εταιρείες των εμπόρων του αθλητισμού.

13. Αναμόρφωση του κανονισμού στολής, σύμφωνα με τις ανάγκες του μάχιμου προσωπικού, ώστε ανάλογα με το είδος της εκτελούμενης υπηρεσίας και των καιρικών συνθηκών, να καταστεί αυτή περισσότερο πρακτική, εύχρηστη και λειτουργική προς όφελος του παραγόμενου έργου.

14. Κατάργηση της διαδικασίας των ειδικών εκλογικών καταλόγων στην άσκηση του εκλογικού δικαιώματος του αστυνομικού προσωπικού στις βουλευτικές και αυτοδιοικητικές εκλογές.

15. Δημιουργία Λεσχών Εστίασης σε κεντρικές υπηρεσίες των Δ/νσεων Αστυνομίας Βορειοανατολικής, Νοτιοανατολικής και Δυτικής Αττικής και σε όλες τις έδρες των Γ.Α.Δ.Π. Επέκταση των ήδη υπαρχόντων ιδίως για την σίτιση νέων συναδέλφων που οι μηνιαίες αποδοχές τους είναι πενιχρές και δεν επαρκούν ούτε για τα αυτονόητα.

Β΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

1. Απαιτούμε άμεση και πλήρη συμμόρφωση της Κυβέρνησης στις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές που επιβλήθηκαν με τον Νόμο 4093/2012. Απορρίπτουμε την καινοφανή θεωρία της μερικής εφαρμογής δικαστικών αποφάσεων με το επιχείρημα «δεν δύναμαι» λόγω της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας... Αλίμονο, αστυνομικοί υπάλληλοι, εντεταλμένοι να εφαρμόζουμε το Νόμο, να υιοθετήσουμε τέτοιες επικίνδυνες λογικές. Απαιτήσαμε και απαιτούμε να ειπωθεί προς τους τροϊκανούς ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ για τις συνεχιζόμενες περικοπές των λειτουργικών δαπανών της Ελληνικής Αστυνομίας. Ως εργαζόμενοι στον ευαίσθητο τομέα της δημόσιας τάξης, έχουμε υποστεί από το 2010 σοβαρότατες απώλειες που δεν αναπληρώνονται με «ψίχουλα».

Οραματιζόμαστε ένα νέο μισθολόγιο δίκαιο, χωρίς ανισότητες που θα δίνει όραμα και προοπτική στην οικονομική αναβάθμιση των Αστυνομικών και ειδικότερα των νέων χαμηλόβαθμων συναδέλφων μας:

α) με αναγνώριση της εργασίας μας ως επικίνδυνης και την χορήγηση επιδόματος με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις όπου έχει ήδη χορηγηθεί στον Δημόσιο Τομέα. Η αστυνόμευση και η ασφάλεια δεν είναι έννοιες αφηρημένες. Είναι εργασία επικίνδυνη, που πρέπει να αμείβεται.

β) με αναγνώριση της νυκτερινής μας εργασίας με ωριαία αποζημίωση – αμοιβή μέσω κλαδικής σύμβασης.

γ) με πραγματική αμοιβή για την 6η ημέρα εργασίας (πέραν του πενθημέρου) και θεσμοθέτηση για τις Κυριακές, εξαιρέσιμες, αργίες, υπερωρίες, μέσω κλαδικής σύμβασης.

δ) την χορήγηση επιδόματος παραμεθορίων περιοχών με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που χορηγήθηκε στους Δημοσίους Υπαλλήλους.

2. Αξιοποίηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και των κοινοτικών κονδυλίων για την αστυνομική εκπαίδευση – μετεκπαίδευση, τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό (οχήματα, γιλέκα κλπ) και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών της Ελληνικής Αστυνομίας.

3. Προσαρμογή του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη στις πραγματικές ανάγκες των Υπηρεσιών και του ανθρώπινου δυναμικού τους.

4. Αναπροσαρμογή από 1-1-2014 στα 20.000€ από τα 12.000€ του ετήσιου εισοδήματος που ισχύει σήμερα, βάσει του οποίου παρακρατείται η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, για την καταπολέμηση της ανεργίας που θεσπίστηκε με τις διατάξεις του αρθ. 35 του Ν.3986/2011, κατά ποσοστό 1% υπέρ Ο.Α.Ε.Δ.

5. Χορήγηση βαθμολογικών και μισθολογικών προαγωγών και στους Αστυνομικούς εκείνους που πέτυχαν στη Σχολή Αστυφυλάκων της σειράς του έτους 1995, οι οποίοι για λόγους ανωτέρας βίας -σεισμού στην ευρύτερη περιοχή Γρεβενών-Κοζάνης- εισήχθησαν προς φοίτηση στην Σχολή Αστυφυλάκων Τ.Δ.Α. Γρεβενών μετά την 19-6-1995, αναδρομικά, όπως ίσχυσε και στους συμμετέχοντες στον ίδιο διαγωνισμό και εισήχθησαν στα άλλα Τ.Δ.Α. της χώρας μέχρι την 19-6-1995.

6. Περικοπή – μείωση του κεφαλαίου των στεγαστικών δανείων, κατά 25% σε συνδυασμό με παράταση του χρόνου εξοφλήσεως και την μείωση του επιτοκίου, για τις συμβάσεις των στεγαστικών δανείων αγοράς πρώτης κατοικίας με τις εμπορικές τράπεζες και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Γ΄ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ

1. Όχι στην μνημονιακή σύνδεση του ασφαλιστικού των ενστόλων με το προσδόκιμο ζωής.

2. Άμεση κατάργηση του άρθρου 220 του Ν. 4281/2014 για το ΤΕΑΠΑΣΑ. Να υπάρξει παράταση –τουλάχιστον εξάμηνη- των οριζομένων προθεσμιών, ώστε να δοθεί η δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης όλων των μελών, μέσω Γενικών Συνελεύσεων των Πρωτοβαθμίων Οργανώσεων, λαμβάνοντας υπόψη και τη δυνατότητα δημιουργίας ασφαλιστικού πυλώνα Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων και ανάλογα με τις εξελίξεις, να συγκληθούν τα αρμόδια κατά περίπτωση όργανα (Δ.Σ., Γ.Σ., Π.Σ.) και αφού σταθμίσουν πλέον όλα τα δεδομένα, να λάβουν τις αποφάσεις που χρειάζονται. Πώς είναι δυνατόν να θέλουμε να ληφθεί απόφαση με το μαχαίρι στο λαιμό, όταν δεν έχει ακόμα οριστεί ούτε τι σημαίνει ρήτρα αξιομάχου ούτε ποιος είναι ο περιβόητος συντελεστής βιωσιμότητας;

Όχι στον εμπαιγμό και στον εξευτελισμό μας. Μη βάζετε χέρι ακόμα και στο ισχνό εναπομείναν επικουρικό φιλοδώρημα των 100 ευρώ περίπου, που ήταν αποτέλεσμα επίπονων μέτρων αυτορρύθμισης του ΤΕΑΠΑΣΑ. Οποιαδήποτε μείωση αυτού του ποσού, σημαίνει την εξαέρωσή του και ουσιαστικά την κατάργησή του. Ουδείς άλλος κλάδος λαμβάνει τέτοιες ευτελιστικές επικουρικές συντάξεις. Ας το καταλάβει αυτό η τρόικα και όσοι άλλοι θέλουν να ψηφίσουν τέτοια μέτρα. Δεν θα διαχειριστεί το συνδικαλιστικό κίνημα την επιχειρούμενη αποδόμηση της κοινωνικής πρόνοιας και της επικουρικής σύνταξης. Δεν είναι και δεν θα γίνει συνένοχος στα μέτρα που λαμβάνονται εναντίον των εργαζομένων.

3. Προσαρμογή του ελάχιστου χρόνου απόδοσης του εφάπαξ βοηθήματος του Τ.Π.ΑΣ. –Τ.Π.Υ.Α.Π. στον ασφαλιστικό χρόνο του Ν.3865/2010.

4. Δημιουργία ξεχωριστού Ταμείου κύριας ασφάλισης μισθωτών όλων όσων εργάζονται στο Δημόσιο Τομέα και όχι με την ένταξη στο Ι.Κ.Α. των νεοπροσλαμβανομένων από το έτος 2011.

5. Θεσμοθέτηση των ιδίων προϋποθέσεων χορήγησης και υπολογισμού σύνταξης των Αστυνομικών παθόντων εν ώρα υπηρεσίας ή εξαιτίας αυτής που ασφαλίζονται από 1-1-2011 και μετά στο Ι.Κ.Α. με βάση την ισχύουσα ευμενέστερη νομοθεσία (Π.Δ. 169/2007).

6. Δικαίωμα πρόσληψης, κατόπιν αιτήσεως, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ανεξαρτήτως ύπαρξης κενής οργανικής θέσης, των μελών οικογενείας αστυνομικού, ο οποίος τυγχάνει ανίκανος σε ποσοστό άνω του 67%, συνεπεία της εκτέλεσης διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής.

7. Δυνατότητα αναγνώρισης ως συντάξιμου χρόνου για τους ένστολους με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που δόθηκε στον Δημόσιο Τομέα, για τα τέκνα και του ελάχιστου χρόνου φοίτησης στις μέσες επαγγελματικές σχολές αποκλειστικά και μόνο για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά την 1-1-2011.

8. Επέκταση του Ν. 3865/2010 για την προσαρμογή του χρόνου θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος παλαιών και νέων ασφαλισμένων με προσαύξηση κατά ένα (!) έτος και εφαρμογή του νόμου όταν θα συμπληρώνουν 35 έτη για την εφαρμογή των 40 ή 60 ετών.

9. Την αναπλήρωση – κάλυψη της διαφοράς που επήλθε στα αποθεματικά των ασφαλιστικών – μετοχικών Ταμείων μας από το «κούρεμα» - ανταλλαγή των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου το έτος 2012, εν μέρει από το Ταμείο Στήριξης Ασφαλιστικού Συστήματος Α.Ε. και εν μέρει από τίτλους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

10. Καμία περαιτέρω περικοπή του μερίσματος του Μ.Τ.Σ. και αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης ρευστότητας, χωρίς περαιτέρω εξωτερικό δανεισμό, αλλά με επέκταση του χρόνου αποπληρωμής του χρέους από το Υπουργείο Οικονομικών. Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Ταμείου. Κατάργηση του αρθ. 27 του Ν.1911/1990 και συμμετοχή στο Δ.Σ. του Ταμείου κατά 50% εκπροσώπων προερχόμενων από την Ελληνική Αστυνομία.

11. Διασφάλιση του αποθεματικού κεφαλαίου του ειδικού (ερανικού) λογαριασμού αλληλοβοήθειας του Ιδρύματος «Εξοχές της Ελληνικής Αστυνομίας» με κατάργηση της εξαναγκαστικής υποχρέωσης κατάθεσης αυτών, στο κοινό κεφάλαιο ασφαλιστικών Ταμείων της Τράπεζας της Ελλάδας και την αναπλήρωση των απωλειών που υπέστη με την χρηματοδότηση του Κρατικού Προϋπολογισμού.

12. Ενιαίο κλάδο υγείας για όλο το αστυνομικό προσωπικό (ένταξη νέων Αστυνομικών σε βάθος δεκαετίας στον Κ.Υ.Υ.Α.Π.).

13. Εξομοίωση των συναδέλφων που πέτυχαν στο διαγωνισμό του 1989, αλλά προσελήφθησαν το 1994, με τους υπόλοιπους της ίδιας σειράς, οι οποίοι είχαν καταταγεί από το 1989, με την καταβολή του ασφαλίστρου μόνο του ασφαλισμένου.

14. Τροποποίηση του άρθρου 22 του Ν. 3865/2010, ως εξής:

"5. Ένστολο προσωπικό που έχει καταταγεί στην Ελληνική Αστυνομία μέχρι την 31-12-1992 δύναται για τη θεμελίωση και μόνο συνταξιοδοτικού δικαιώματος από 01-01-2011 μέχρι 31-12-2014, να αναγνωρίσει ως συντάξιμο χρόνο πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας το χρόνο της παραγράφου 15 του άρθρου 11 του Π.Δ. 169/2007 με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και διαδικασία, υπό τους περιορισμούς που τίθενται στην παρούσα διάταξη."

Με την προτεινόμενη διάταξη νόμου αίρεται μια μακροχρόνια ανισότητα σε βάρος κυρίως των γυναικών αστυνομικών υπαλλήλων, που εισήχθησαν στο Σώμα έως την 31-12-1992, δίνοντάς τους το δικαίωμα εξαγοράς χρόνου λόγω τέκνων, με βάση το Ν. 3865/2010, υπό τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα.

Δ' ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ

1. Επαναφορά του αφορολόγητου στα 12.000€ για μισθωτούς - συνταξιούχους και καθορισμός νέας φορολογικής κλίμακας με πρόσθετα κλιμάκια.

2. Επαναφορά όλων των φοροαπαλλαγών που καταργήθηκαν, όπως οι τόκοι στεγαστικών δανείων, οι ιατρικές αποδείξεις κλπ.

Ε' ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

1. Η ελληνική κοινωνία γνωρίζει ότι η ανάπτυξη της χώρας διέρχεται και μέσα από τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του Δημοσίου και όσο αυτός δεν γίνεται, η ανάπτυξη θα είναι άπιαστο όνειρο. Ως αναπόσπαστο τμήμα του Δημόσιου Τομέα, με αφορμή τη σημερινή 24ωρη πανελλαδική απεργία που πραγματοποιείται από την ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζομένους όλης της Χώρας που μοιράζονται με εμάς τις ίδιες αγωνίες και τα ίδια οράματα για ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και διαβίωσης, για Υπηρεσίες και υπαλλήλους χωρίς γραφειοκρατικές δουλείες, διαπλεκόμενες σχέσεις και άλλες αμαρτίες. Λέμε ναι στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών του κράτους και στην ενίσχυση των ελεγκτικών του οργάνων. Όχι στην ασυλία της διαφθοράς και της παρανομίας όσο υψηλά κι αν εντοπίζονται.

2. Δεν παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις, στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τις δεσμεύσεις τους έναντι των δανειστών, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την «πυγμή της εξουσίας», ακόμα κι όταν παραδέχονται ότι πρόκειται για άδικους νόμους, αδιαφορώντας αν έτσι κινδυνεύει να μετατραπεί η Αστυνομία σε κατασταλτικό μηχανισμό των φτωχών και καταφρονημένων. Διαρκές μέλημά μας είναι να προστατεύουμε τον αστυνομικό θεσμό, όχι μόνο καταγγέλλοντας την υπέρμετρη χρησιμοποίηση της Ελληνικής Αστυνομίας αλλά και καταδικάζοντας κάθε μορφής παρασπονδία που αμαυρώνει τις προσπάθειες της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων μας.

3. Με αφορμή πρόσφατη ενέργεια εναντίον συναδέλφου, καταδικάζουμε τη βία εναντίον των αστυνομικών από όπου κι αν προέρχεται. Η βία κατά της αστυνομίας είναι βία κατά της κοινωνίας.

Ζήλος για το λειτούργημα... ψυχή στον αγώνα!
Απαιτούμε ρήτρα αξιοπρέπειας & συντελεστή διαβίωσης...

Αθήνα, 27 Νοεμβρίου 2014
Το 24° ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου